Facebook Badge

Sunday, May 30, 2010

Tifah Tertifu Vangggggg!!!!!!

Ak balik ke kampung sempena cuti Wesak baru-baru nih. Tapi yang tak syoknyer ialah namer jer balik kampung tapi terpaksa mengKUARANTINkan diri dalam bilik sebab kene siapkan keje ofis yang tak sempat nak disiapkan semasa di pejabat atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan (ak takde kat ofis mase tuh sebab sibuk berkursus)...

Nak dijadikan citer tengah kusyuk wat keje dalam bilik, kazen ak panggil n soh ak g kat Kodok Pisang ak...

Dis is mai Kodok Pisang...CUNNA!!!
Pastu kazen ak soh ak bukak bonet depan n soh ak tengok kat bateri...
  
                                   
Pastu kazen ak soh selak sticker merah kat bateri tu...

Tapi sebelum ak selak sticker tu dengan lebih gigih lagi, kazen ak tanyer ak cengginih...

Kazen : "Bateri keto kau nih Free Maintenance ko pakai air?"
Ak : "Free Maintenance la. Napo lak?"
Kazen : "Cubo kau selak sticker tuh..."
Ak : "La napo lak nak kono selak?"
Kazen : "Selak an yolah..."
Ak : "Cakap yolah napo?"
Kazen : "Den da selak sticker tuh tadi. Kau da kono kapor..."
Ak : "Haaaaaaaaa!!!"
Kazen : "Iyo den tak mbongak do bai..."

Pastu ak pun selak sticker itu dengan tabah...

                                  
Haaaaaaa!!!
Bateri pakai air rupenyerr!!!

Tifah tertifu vanggggggggggg!!!

5 comments:

ayin said...

owh,apa reaksi tipah selepas ini???

gadis comel said...

apa beza free maintenance dgn pakai air? alaa.. aku pompuan.. rilek ler kalo aku tak tau.. hahha.. tp aku pndai tukar tayar k.!! sila kagum dgn aku..

Lazyf said...

Ayin : nk taw reaksi Tipah???jap laie Tipah hapdet entry baru yo...

Gadis Comel :
Bateri pakai air - kene hapdet air bateri...
Free Maintenance - ko pkai bateri tuh smpi lobam...hahahaha

***leh jer nk kagum tp dgn syrt, sila buktikan melalui entry bgambar...hahahaha

gadis comel said...

halomakkk.. aku tak penah lak check air bateri.. takpe2, dah nk kena servis.. biar je perodua yg buat.. hehe.. kalo air bateri dah lobam, aku tukar pakai bateri energizer.. ;p

Lazyf said...

Gadis Comel : owh ko pun pkai kete Perodua ek?satu kapal la kiter ek...huhuhu...

Ader bran nk pkai bateri Energizer kt kete ko?hehehe...