Facebook Badge

Tuesday, February 22, 2011

Lain yang disuruh lain yang dibuat...

19 dan 20 Feb 2011 yang lalu aku telah menghadiri kursus kemahiran di Kolej Komuniti Selayang...

Kursus tersebut diberi nama Kursus Asas Dandanan Rambut...

Kursus nih smenanyer terbuka kepada orang awam tak kira la korang keje aper skalipun...

Janji korang ader keinginan untuk menambah ilmu pengetahuan korang...

Dan maner la tau kot² pada mase akan datang korang tetiba berminat plak nak buka bisnes salon atau pape jenis bisnes...

Setidak-tidaknyer dengan menyertai kursus sebegini bole la dijadikan sebagai sandaran/platform sebelum melangkah dengan lebih jauh lagi...tak gitu!!!

Tapi per plak kaitannyer ayat² aku kat atas nih ngan tajuk entri blog aku kali nih???


Nampak tak sanggul nih???

Kelihatan sangat tidak semenggah kan!!!

Lain yang pengajar tuh suruh wat lain yang aku wat...huhuhu!!!

6 comments:

ayin said...

krss ni ghupernya.bagus ler.bole tambah ilmu.bila nk bukak salon??

Lazyf said...

Ayin : Insyaallah ado joki lobeh sok den bukak tp skojap jola sbb lain yg kastemer soh buek lain yg den buek sok...hahaha

Kaseh said...

okla tuh..ko men taram je dekk..tapi taram yg menjadikk.. kalau akak tuh da sprayy je bg ilang rambut2 terkuar tuh.kemas la jadik dia wakakakka..

Lazyf said...

Kaseh : kan kak...yg penting siap walaupun nan hado...hahaha

niza said...

kursus buat pes tomyam ade x wei?

Lazyf said...

niza : kursus caner nk wat asam pedas daging tetel n sambal jawa ader...tarikh : 23 April 2011, 8.30pg-4.30ptg, yuran RM25.00, lokasi Kolej Komuniti Selayang...