Facebook Badge

Tuesday, September 29, 2009

JaHHat Tol Ak Nehhhh...

Hader ker PAHTOT ak g verayer humah member ak...ak g snap gamba sprt kt bwh neh...

Langsir hikat ngan tali rafia...


Jam Dinding gantung kt tangga pong guner tali rafia...


Mmg x PAHTOT hoccay!!!

Tapikannnnnnnnnnnnnnnnnn...

Ghendang Hayam member ak masak tuh mmg mabelisyes sgt2...



Espesyeli kt bahgian kaki hayam hoccay...



KAKI HAYAM mmg SODAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!

7 comments:

ibu iman said...

laa yeke... kesiannye member ko tuh noksss... xde duit ke nak beli tali ikat yg lawa2 sket... nyah... ko tolonglaa belikan utk die. kesian tul mak bace kisah die nih...

Lazyf... said...

Ya ampunnnnnnnnnnnnnnn nyah!!! vukan dier tare uwang nk veli tali utk hikat langsir humah dier tuh TETAPI ritu dier kengkunun nk paw laki dier kekdahnyer velikan tali hikat langsir tuh tp last2 abis sudah tali hikat langsir kt kdai jual kain-main langsir tuh nyahhhhhhhhh...hamek ko!!!lenkali jgn mundurhaker pd asben uols hoccay...hehehehe

ibu iman said...

:p

ainie aziz said...

hahahaha. memang jahat la ko nih. hahaha! tak baik tawww ko kutuk dia. patut ko tolong belikan tali ikat kapal suh dia ikat langsir dia tu.

kaki ayam pun leh jadi ek. hehe!

Lazyf... said...

ainie aziz :
hokkeh apo gune tali rafia...melerts n curlast gitewww!!!wakakakakaka...

kaki hayam mmg sedap...cubolahhh!!!

Kaseh said...

special ar tali pengikat langsir tuh.. ehehe..seni..unik.. pastu ko pun takde keja lain eh dik..pi amek gmba...hahah

Lazyf... said...

Kak Kaseh :
Unik itu adalah RARE...hahahaha