Facebook Badge

Friday, July 31, 2009

Flip Flap...Menatang Nih Fofuler Skunk Taw...

Td pas semayang jumaat kt Msjd Putra kt Putrajaya ak g singgah ke Pasar Tani Presint 2 sbb ak nk carik mende mkn n jugak menatang Flip Flap nih...







Rege Flip Flap nih murah sajork iaitu 10 hengget n ader mcm2 design dr yg sempoi smpiler yg complicated. Biler ianyer tkena cahaya matahari maka ianyer akan melenggok-lenggok di ats dashboard kete ak. Motip ak bli Flip Flap nih sbb ak tgk sumer owner kete skunk dok gilo letak menatang nih n ak adlh sgt2 "dengki"...hahahahaha...

6 comments:

Kaseh said...

puasla akak beria nak tgk menda apa yg dimaksudkan sbb bila on thru hp takleh tgk gambo dia..rupanya menda ni.. comel..hahah apa kata ko belikan akak satu yang,.. :P

Lazyf... said...

Hahahaha...akak nak ker?bole jer tp akak nk design yg caner?

ayin said...

zal,shin chan pakai bra pn cun gak.lenggok2 dia.heheheh

Lazyf... said...

Tuh la psl...den jumpo yg ladybird tuh yo yg bokonan kek mato den. Mmg nk carik yg Shin Chan tuh sok...HARUSSSSSSSSS!!!

Kaseh said...

aik sinchan pakai bra pun ada eh? besh2 tuh.. akak kalau ada yg ala lucah2 sikit kira ok kot. wakaka mampus den kena marah ngan mak kang.. weekend ni ada gath kat umah Masviona..dia wat besday anak dia...tapi ramai bloggers pg nati yang oii.. nak join tak? jom lar..akak pi insyallah..kalau pi nati leh jmpa kat sana...

Lazyf... said...

Weekend nih...hmmm...rasenyer x dpt nk juin sbb kene ikut upline survey lokasi tapak biz. Next time kalo xder pape insyaallah sy join. Pape pun kemsalam kt Masviona tuh ek...