Facebook Badge

Thursday, March 19, 2009

10.30mlm, 19 Mac 2009....

sedang memikirkan apakah...

Usai solat isyak terus aku merebahkan diri di atas tilam usang yang empuk di suatu sudut kamar peribadiku.
Dan di kala ini juga sejujurnya aku lebih suka untuk bersendirian, melayani perasaan, merungkaikan serta merumuskan segala senario kehidupanku seharian, memuhasabahkan diri, mengenangkan si dia yang sememangnya jauh di mataku tetapi tetap subur di dalam lubuk hati sanubariku, memikirkan masa depan yang entah kelam entah bersinar...apakah masih adanya pengharapan, apakah esok masih ada untukku...
Oh Tuhanku, ku tahu aku telah banyak melakukan kesalahan terhadapMu, ku telah banyak menghimpun 1001 dosa terhadapMu, meninggalkan segala suruhanMu dengan sewenangnya, mengingkari batas-batas penghidupanku sebagai seorang khalifahMu di atas muka bumi ini yang sudah semestinya bukan saja untukku malahan untuk segala makhluk ciptaanMu Ya Tuhanku...

Sesungguhnya aku adalah seorang insan yang sangat-sangat lemah walaupun aku cuba untuk menidakkan kebenarannya melalui paparan kehidupanku dan sesungguhnya hanya melalui mata hati sahajalah yang mampu untuk merungkaikan segala konflik serta kerserabutan yang ada pada diriku............dan sesungguhnya............AKU LEBIH TAHU.....

Nukilan Abadi...
Lazyf Zeeza

No comments: